Just wanna share something :) ##
Entries About Friends Stuff Credits




haiii . haha
Sunday, May 13, 2012 | 3:22 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt ..




hey heyy !! masyaallah.. lama sudah tidak post apa-2 di blog ni.. my first blog. ahaha.. ada masih yang lawat blog ni? aha.. terima kasih la kerana sudi melawat dan mungkin baca apa-2 yang ada. ekeke.. agak rosak sikit sudah blog ni.. sebab tu saya beralih arah ke blog yang baru.. kalau rasa mahu follow blog saya yang baru tu.. follow je.. jangan lupa tinggalkan link blog lepas follow.. boleh saya follow balik.. hehe..

whoaa... lama juga saya baca post-2 yang ada di blog ni.. lucu pula tau.. hehe.. aha.. rindu pun ada.. sebab blog ni zaman-2 saya aktif di stacy frenz.. hehe.. aha.. dan.. aihh.. banyak kenangan di sini.. pahit ,manis ,masin , masam , suka duka , gumbira , sedih dan macam-2 lagi lahh ! hehe.. apa-2 pun saya masih lagi mengikuti perkembangan stacy.. sentiasa bhoaa..cuma kurang berinteraksi dengan kwn-2 SAF , SGS suma tu.. hee.  ahaii.. bukan apa.. ntah la... ahha.. saya ni suka skodeng sajee. whoaaa... lama xguna tu ayatt. hoho!

lagipun dulu saya slalu chat di blog stacy.. haha.. xhengat dunia betul.. "botolair" nickname pertama saya tu. hehe.. kenapa la juga botolair kan? aha.. haih.. aha.. dan juga saya slalu juga la chatting di sabunians tu.. ekeke.. tahu apa tu? aha.. kalau xtahu.. xpayah tahuu laa. aha..haha.. alala.. eh.. crita pasal sejarah silam pula.. ehe.. haha.. okay la.. ingat mahu update gitu-2 ja blog ni.. tertaip banyak pula ni.. xjuga la banyak sangat.. ekeke.. ah.. kalau ada masa.. visit-2 la blog baru saya tu.. so the simple.. hee. kira kosong juga la.. aha.. kalau sudah visit tu.. follow teruss arr. aha.. [KLIK]  ja kalau mahu ke blog saya. hee.

okay.. gotta go.. kalau terbuka lagi hati saya mahu update disini.. nanti saya update la.. ehe.. okay.. Assalamualaikum blogger.. ehe.. have a niceeeee day : )

Older Post | Newer Post
Kitty !


Hey welcome. Thanks for visiting. Do follow okay? thankyou. muahh !
My past




Shout here :)


.