Just wanna share something :) ##
Entries About Friends Stuff Credits




oh my englishh!
Monday, May 14, 2012 | 2:02 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt...




hey hey.. bibiey nadhirah datang lagi untuk mengupdate. haha.. my new blog tu biarlah bersarang dulu.. actually saya sudah buat schedule post disitu.. jadi.. tidak la perlu saya update blog di blog itu.. haha.. apa la motifnya kan? ekeke.. bytheway.. oh my english! akan mula 20may nanti..hhaha.. saya mahu improve saya punya english ni.. my english level still amature lagi bhoaa..  I do understand english.. but .. when I talk ,type or write in english.. my english always.. jyeahh.. ALWAYS in broken english mode.

meanwhile, at school.. "bibiey! can you teach me how to write an english essay.. pleasee : ( " haaa.. and i was like " ah.. ? err.. " haha.. whoaa.. don't count on me much bha.. stress betul bila kawan-2 minta pendapat.. tanya itu.. tanya ini.. derr.. I'm not an english dictionary.. aha..  nasiblah habis sekolah sudah.. fuhh.. haha.. ouch.. tetiba rindu kawan-2.. aha.. okay.. enough talk about this english stuff ..

hari ni saya bersedih-sedihan.. aha.. oh.. i mean semalam.. hehu.. bukan apa.. saya.. hmm itu lah.. malas mahu story. aha..  risau pasal something.. fikir itu ini lagi.. elelehh.. sabar ja la.. hoho! .. hmm.. apa lagi ni mahu ditaip? aha.. err.. okay la.. saya lapar sudah ni.. better me cook something.. maggi ? jyeah.. aha..
later-2 saya update lagi blog ni.. aha.. mengeratkan silaturahim dengan blog ni kembali.. hehe.. aha.. okay.. have a nice monday. haha.. assalamualaikum...

Older Post | Newer Post
Kitty !


Hey welcome. Thanks for visiting. Do follow okay? thankyou. muahh !
My past




Shout here :)


.